Krok 2 - Weryfikacja dokumentacji

Najlepszą nagrodą jest udział w programie Mecenatu Szkolnego

Po otrzymaniu zgłoszeń od kandydatów szkolna Komisja rekrutacyjna dokonuje weryfikacji złożonych w 1 kroku dokumentów. Na tym etapie Komisja rekrutacyjna może poprosić kandydata lub jego rodziców o dodatkową rozmowę telefoniczną lub za pośrednictwem komunikatora internetowego Skype, osobiście – jeśli istnieje taka możliwość.

Powstaje lista kandydatów zakwalifikowanych do rozpoczęcia nauki w Liceum Polonijnym. Kandydaci otrzymają zawiadomienie o przyjęciu do liceum wraz z informacją o terminie rozpoczęcia roku szkolnego.

 

Ważne:

Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym – o ile uczeń zostanie przyjęty do szkoły – muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

 

Partnerzy
Współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+
Prezentowane na portalu treści wyrażają prywatne poglądy ich autorów i nie przedstawiają stanowiska Unii Europejskiej ani Narodowej Agencji Programu Erasmus+